torstai 28. marraskuuta 2013

Tiistain ihana päivä!
Keskiviikon mälsä päivä!
Joko, joko,  joko? Tää alkaa olla jo ihan joka aamuista. Ensimmäisenä kun herää niin pitää katsoa ulos terassille, että joko se ensi lumi on satanut yön aikana maahan... ... ja joka kerta joutuu pettymään. Tiistaina näytti jo positiiviselta, kun oli kuuraa ja pakkasta. Sekin ilma jotenkin piristi ja heti tuntui että on enemmän virtaa.Edes pakkanen ei tuntunut kylmältä, ainakaan minun mielestäni. Mä niin haluan sitä lunta, kun se tuo niin paljon enenmmän valoa näihin päiviin. Ei sitä vaan jaksa sitä, että jo klo 16 on ihan pimeää. No se pakkaspäivä jäikin siihen yhteen, yöllä oli satanut vettä, pakkasesta ei tietoakaan ja vesilätkäköitä kaikkialla. Kyllä vähän pisti mielen matalaksi. :/ Muutenkin mä odotan sitä lunta, kun me nyt ulkoillaan lähes tulkoon joka päivä kahdesti, joskus jopa kolmesti. Olisi se mukavaa, jos olisi jo päässyt leikkimään lumileikkejä. :)

Onko teillä jotain kirjaa mitä pitää lukea useasti. Meillä on ja sen on näköinenkin. x) Lähes joka sivu teipattu ja nyt siitä lähti jo kansikin irti. Piti jouluksi tilata uusi. Tilasin saman kirjan Heren serkuilllekin, kun kuulema serkutkin tykkäsivät siitä kovin. Meillä se oli nimittäin unohtunut yksi päivä anoppilaan. Anoppihan ei ollut uskaltanut antaa sitä luettavaksi, kun se nyt oli siinä kunnossa. xD



Nykyään meillä siivoaminenkin on niin helppoa. Kun mä imuroin, Here katsoo Fröbelin Palikoita. Kun on aika ottaa luuttu esiin, ryntää pikku apulainen paikalle ja sanoo: autan äitiä. Onneksi luuttuja on 2. Mä olen sitä mieltä, että on hyvä opettaa näitä asioita pienestä pitäen, vaikka välillä ei omat hermot meinasikaan kestää x) Tosin meillä nyt luututaan matotkin nykyään. :D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti