maanantai 23. joulukuuta 2013

Hyvää joulua!

Iloista ja rauhallista joulua! <3

Enpä ole paljoa kerinnyt täällä käydä. Koko viikko ollaan oltu liikenteessä ja iltaisin ei ole jaksanut mitään kirjoittaa. Huomenna on onneksi joulu ja silloin rauhoitutaan perheen kesken. Meillä on aattona vähän paikasta toiseen menoa. Ensin mennään käymään mun iskällä. Sieltä mennään anopille syömään menu 1 ja sieltä mennään mun äidille syömään menu 2 ja katsomaan joulupukkia. Onneksi kaikki asuvat Helsingissä niin matkat eivät ole pitkiä. Here todennäkösesti nukkuu päikkärit autossa, tai ainakin toivon niin.

Me saatiin myös joulukuusi koristeltua. Here oli oikein innoissaan kuuseen laittamasa koristeita. Tosin huomasin, että koristeet vaihtoivat koko ajan paikkaa. x) sitten kun niitä koristeita alkoi löytymään keittiöstä, piti jo sanoa, että ei niihin koristeisiin saa koskea.Sen jälkeen ne on saanut olla rauhassa. Kakekin suostui ( mä vaadin) laittamaan yhden koristeen, niin mä voin sanoa, että se on meidän kaikkien kuusi. x)

Olisin mä myös halunnut valkoisen joulun. Aika ankean näköistä ulkona, kun on varmaan 4 päivää tullut vain vettä ja plussaa. Se kyllä syö vähän joulufiilistä mutta onneksi vain vähän.

Viettäkäähän rauhallinen joulu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti