tiistai 10. joulukuuta 2013

Vihdoinkin!!!!!!! Lunta!!! Vähän tullut mutta sen verran nyt kuitenkin että maa on valkoisena. <3 Kyllä se heti piristää ja tuo valoa pimeisiin aamuihin ja iltoihin. Herekin oli tänään ihan innoissaan, kun oltiin puistossa ja lunta sato. Siellä me kaksisteen pyöritiin lumihangessa, tehtiin lumipalloja ( tai lollollllo niin kuin Here sano xD ) ym muuta kivaa. Toivonmukaan se pysyisi myös. On nimittäin luvattu taas plussakeliä. Mä en jaksais sitä että ekana lumi sulaa, sitten yöllä iskee pakkanen päälle ja sitten onkin vaarallista kulkea ulkona sen jään takia. :/ Sain jouluvalotkin laitettua. Here oli niistä tosi innoissaan. Kun sain ne päälle kuului vain: ooooooo, valo! Isillekin niitä esitettiin innoissaan. <3 Sieltä se joulu tulee, pikku hiljaa. Mä olen myös saanut 98% ostettua lahjatkin. Kakelle pitäisi vielä jotain keksiä, taitaa olla mahdoton tehtävä kun herra on ilmoittanut, että ei halua mitään. x) Joulukuusikin pitää jossain vaiheessa hommata. Ihanaa, saadaan Heren kanssa se koristella kauniiksi. <3

Me ollaan myös nyt käyty useana päivänä tutustumassa päiväkodissa. Herellä on mennyt todella hyvin siellä. Olen siis vielä itse ollut mukana mutta varmaan kohta pitää koittaa jättää sinne ja katsoa mitä tyyppi tykkää. Aluksihan hän on aina ollut sylissä ja katsonut hoitajia tuimasti mutta vain pari minuuttia. Sitten ollaan huomattu lelut ja sitten ollaankin menty reippaasti kaikessa mukana. Viimeksi oli jumppatuokio ja Here oli aivan innoissaan asiasta. Ei olla pahemmin äidin sylissä käyty, mutta edelleen ollaan muutaman kerran käyty tarkistamassa, että olenhan vielä paikalla. Hoitajatkin ovat vakuuttaneet, että tuskin tulee olemaan ongelmaa kun on noin reipas lapsi. Ottaa hyvin kontaktia lapsiin ja aikuisiin. Varmasti itkut pääsee molemmilta kun se aika koittaa mutta eiköhän se ole ihan normaalia jokaisessa perheessä. x) Torstaina mennään sinne taas.

Eilen sain myös mun ikuisuusprojektin valmiiksi. Mä tein mun tädille joululahjaksi torkkupeiton isoäidinneiliöistä. Tähän kohtaa mainittakoot, että mä olen sanonut vihaavani käsitöitä. Mulla on ollut siitä tosi suuret traumat, koska mulla oli aika mulkero opettaja ala-asteella. Heren saatuani ja tuttujen töitä nähdessäni sain jostain päähäni alkavani kokeilla kutomista ja virkkaamista. Youtubesta ja googlesta hain ohjeita ja pikku hiljaa sain jotain pientä piiperrystä tehtyä- Tähän mennessä olen kutonut jokusen huivin, 3 säärystimet, minipipon ja äidille myös torkkupeiton. En mä tiedä onko mulla yhtään oikeaa isoäidinneiliötä siinä mutta kyllä mä aika tyytyväinen siihen olen. Toivottavasti täti myös tykkäis.Jos olisi ollut aikaa enemmän, olisin varmaan vähän vielä suuremman tehnyt siitä. :)

Ihanaa jouluodotusta kaikille!! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti