tiistai 24. syyskuuta 2013

hrrrrr, syksy taisi tulla???!!!

Onpas tässä muutamat päivät pitänyt kiirettä. Tuli ihan tahtomatta pieni tauko tänne heti. Tää syksyn alkaminen sai sellasen siivousinspiraation viikonloppuna. Kaikkihan lähti siitä, kun halusin lähteä hakemaan Honkkarista säilytyslaatikoita, että sais järjestykseen Heren kirjat ja pehmolelut ( osa on tosin mun ).  Kaken ja Heren kanssa siivoiltiin siis lähes koko sunnuntai. Läpikäytiin ulkovarasto, eteisen komero, cd-hylly ja kirjahylly. Mulla on ollut vähän pahana tapana laittaa tavaraa aina kirjahyllyyn ja se on välillä tursunnut tavarasta. Nyt siellä on jopa tilaa. :D Eli nyt voi taas lisää ostaa leffoja hyllyyn. Se taitaa itsellä mennä jo harrastuksen puolelle. En ole pitkään aikaan laseknut niitä mutta 9 hyllyä on tällä hetkellä täynnä. Muutenkin on mukavaa kun tuntu, että kaikkialle tuli lisää tilaa.

Muuten syksystä. Mä en ole ollenkaan syksy-ihmisiä. Oikeastaan mä vihaan syksyä. Mä en ymmärrä mitä hienoa siinä on, että tulee synkkää, märkää, tuntuu että joka päivä sataa, pimeää, kylmä. On todella vaikea pukea lastakin ulos, kun ilmat on mitä on. Sitten nää syksyihmiset tulee, oi että kun on ihanaa kun syksy, voi polttaa kynttilöitä. -,- joo, niitä kynttilöitä voi polttaa koska vaan, ei siihen syksyä tarvita. Sitten velä, kun joka päivä pitää taaperon kanssa lähteä ulos, ettei hypitä seinille. Eilenkin illalla oltiin puistossa ja oli niin kylmä että ei siitä nauttinut muu kuin Here.
Tämä oli myös muiden äiti-ihmsten mielipidee kun puistossa marmatettin. xD Noh, lapsen takia sinnekin mennään. Mun puolesta saisi tulla talvi samantien. Lunta odotellessa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti