torstai 26. syyskuuta 2013

minä ja mun mankeli

Mä olen jo monta kertaa sen todennut. Mä niin tykkään mun mankelista. Tänään oli taas päivä kun se piti kaivaa esiin. Tuli nimittäin pestyä taas hurja kasa lakanoita ym.  Meillä ei siis ole kovin isoa kämppää ja mankelille paikan löytäminen on ollut vähän niin ja näin. Noh, tällä hetkellä sen koti on saunssa ( joka on muutenkin täynnä tavaraa, me niin tarvittais se lämmin varasto..). Kyllä sillä vaan saan niin paljon siistimpään kasaan. Mulla oli Herekin mukana, annoin hänelle omat lakanat käteen. Siitähän se innostus lähti kun niitä heiluteltiin ja suihkuteltiin suihkepullolla märäksi. Hyvin sai aikaa kulumaan ja lakanat siistiin kasaan. Tosin piti pitää tarkkaa huolta ettei pieni taapero päässyt käsiksi juuri mankeloituihin lakanoihin, meinasi nimittäin pariin otteeseen niin käydä. :D Haastetta toi myös lakanoiden taittelu kun sain sen tehdä yksin. Yleensä odottelen, että Kake tulee töistä mutta nyt en jaksanut. Ihan jees se onnistu vaikka kaksin se on aina helpompaa.
On se Kakekin todennut, että kaappi näyttää siistimmältä kun lakanat on mankeloitu. Ensimmäinen yö niissä lakanoissa on myös ihanaa!!! <3 



PS. Oli mulla fröbelitkin jälleen kerran päällä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti