torstai 19. syyskuuta 2013

Tästä se lähtee!

No niin. Nyt minäkin päätin tehdä sen. Eli ihan oman blogin. Tänne ajattelin kertoa kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo. :)

Olen siis 31-vuotias tällä hetkellä ja kotona yhden lapsen kanssa. Aion häntä kutsua täällä masunimellä eli Here/Hereläinen. Asun myös avoliitossa rakkaan mieheni kanssa, kutsutaan häntä vaikka nimeltä Kake. Itse olen valinnut myös alias-nimen Lotta. Tammikuun alusta lähtien minun olisi tarkoitus jatkaa opintoja ja valitettavasti se tarkoittaa myös lapseni päiväkotiuran aloittamista. Kyllä, meinaan laittaa 2-vuotiaani päiväkotiin. Haluan saada opintoja eteenpän ja päästä takaisin työelämään. En myöskään tästä nuorene ja aikomuksena on hankkia toinen lapsi ja hän on saanut luvan tulla kun tulee. Välillä vauvakuume nostaa todella päätään ja välillä ei. Täytyy kyllä myöntää, että joka kuukausi kun menkat ovat tulleet olen ollut pettynyt, mutta vielä en asiasta ota ressiä. Kevään aikana on niin paljon tapahtunut omalle keholle, että ei se taida vielä oikein kunnolla toimiakaan. Noh, pari päivää, niin sitten taas nähdään, että mennäänkö seuraavaan kiertoon.

Yritän myös säännöllisin väliajoin julkaista tänne ruokareseptejä, koska yhden ystäväni mielestä minun pitäisi ehdottomasti alkaa kirjoittamaan ruokablogia. Ajatuksena varmaan ihan hyvä, mutta en nyt koe olevani niin hyvä kokki että pystyisin samaan, johon nämä suosituimmat ruokabloggaajat pystyvät. Tähän ystäväni vain totesi, että sehän vain on entistä parempi. Hyvää kotiruokaa ilman hifistelyä. :D Eli sitä on tulossa, helppoa, hyvää ja voin sanoa, että jos minä onnistun siinä niin onnistu siinä muutkin. Eli sitä odotellessa. ;)

Nyt tässä odotellaan Kakea kotiin, jotta päästäisiin käymään mammuttimarkkinoilla.

-Lotta-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti